02 November 2010

SEMINAR GAYA HIDUP SIHAT INSANIAH- JOM JOIN


SALAM SHABAT SEMUA JOM JOIN & SEBARKAN KPD RAKAN LAIN YE...TQ.. SYUKRAN..


PROGRAM

GAYA HIDUP SIHAT INSANIAH (GHS-i)

Anjuran

Unit Pendidikan & Kerjaya(UPK)

Nisa’ Pahang

dengan kerjasama

Institut Perubatan Komplimentari Islam Malaysia

(IPKIM)


Adakah anda tergolong dalam kumpulan ini...

  • Anda sudah merasakan tidak mampu lagi merubah sikap/akhlak anak-anak yang begitu teruk... sudah pelbagai cara dan usaha telah dilakukan namun belum membuahkan hasilnya...

  • Anda yang seringkali merasakan gagal untuk berubah, hasrat ingin menjadi insan yang terbaik, namun seringkali gagal dalam usaha untuk bangkit atau keluar daripada masalah dan kesilapan semasa.

  • Anda yang mencintai ilmu, sedang memperlengkapkan diri dengan kefahaman kehidupan dan ingin bersama-sama membimbing diri, keluarga, masyarakat dan ummat ke arah kehidupan yang terbaik

  • Anda atau saudara mara anda yang sedang bertarung dengan penyakit kronik dan sedang mencari-cari kaedah dan rawatan yang sesuai.... ?

TESTIMONI PESERTA:

“Saya diajak oleh kawan saya ke program ini, pada mulanya saya rasakan ini mesti program

ceramah jualan langsung, tapi demi meraikan kawan saya maka saya pergi juga. Namun

setelah mengikutinya barulah saya tahu bahawa ini merupakan majlis ilmu, terlalu banyak

sebenarnya yang saya belum tahu berkenaan ilmu kehidupan seharian yang diperjelaskan

dalam program ini, yang menariknya saya lebih memahami apa yang dikatakan Islam itu

menyeluruh….saya cukup teruja, dalam masa yang singkat saya mula memahami

tanggungjawab saya sebagai isteri kepada suami, ibu kepada anak-anak saya dan juga

peranan saya pada masyarakat umum” – Pn Siti Hajar Abu Bakar, Surirumah (019-7620307)


"Seminar Gaya Hidup Sihat sangat baik dan sesuai dalam mendidik masyarakat tentang

kepentingan mengamalkan cara hidup yang baik. Disaat masyarakat yang telah kehilangan

panduan dan pedoman, Seminar Gaya Hidup Sihat Insaniah adalah salah satu cara untuk

membantu masyarakat dalam usaha menangani masalah semasa. Saya mencadangkan

disampaikan kepada semua lapisan masyarakat... " -

Juliana binti Jumaat, Kaunselor Sek .Men. Sains Kluang, Johor (019-7140787)


“Dulu sebelum datang seminar Gaya Hidup Sihat Insaniah, rasa apa-apa yang kita

buat/pakai/makan dah betul sangat dah…tapi apabila dah dengar penjelasan dalam seminar

barulah tahu/faham selama ini apa yang saya lakukan itu rupa-rupa kurang sempurna malah

sebahagiannya silap, memang patutlah kita tak sihat dan bermasalah… sebaiknya semua

orang perlu hadir seminar ini, saya harap pihak IP-KI teruskan usaha ini ke seluruh pelusuk

Malaysia. Saya amat bersyukur kerana Allah telah memberi peluang saya menghadir program

ini, sungguh berguna dalam menilai semula gaya hidup seharian saya dan seisi

keluarga..sekarang ni bila sakit atau ada masalah saya boleh berlapang dada kerana sedikit

diberikan kefahaman… “Mariati binti Kasmuni, Ibu Tunggal (013-7339830)

JIKA YA


SERTAILAH....PROGRAM GAYA HIDUP SIHAT INSANIAH


Tarikh : 07/11/2010

Tempat : Bilik Seminar,

Pejabat Pondok An-Nuur Travel & Tours,

Blok A, Tingkat 104, Medan Warisan

Tanah Putih 25150 Kuantan, Pahang.

(Depan Giant, atas Butik ALFIORALDO)

Bayaran : RM50/orang


Maklumat Lanjut, sila hubungi:-

Fadlina-0139394709/Fairuzah-0195178753/

Maskhazila-0139257318

Layari laman sesawang GHS-i....

www.nisapahang.blogspot.com

www.kuskom.net

No comments:

Post a Comment

Syukran atas komentar anda

BANNER NISA' PAHANG 2011

BANNER NISA' PAHANG 2011

PERSONA 2010

PERSONA 2010

GHSi

GHSi

BORANG NISA' ONLINE

BORANG NISA' ONLINE